E-mail:info@mebelkowo.com.pl| Telefon: 509 019 699
Basket_selected
Twój koszyk:0,00 zł
Ilość sztuk: 0

Zwroty i wymiana


Zwroty i wymiana

10 dni na zwrot bez podawania przyczyny
Jeżeli nie są Państwo zadowoleni Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka.  Zwracany towar musi być przesłany w oryginalnym i kompletnym opakowaniu oraz nie może nosić śladów użytkowania (w tym montażu).
Towar robiony na zamówienie lub sprowadzany specjalnie dla klienta nie podlega prawu do zwrotu.
Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą Konieczne jest także dołączenie karty gwarancyjnej, jeśli była dołączona do mebelków.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Zwrot ceny nastąpi w ciągu 5 dni roboczych przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu Klienta.

Reklamacje

Dostawy mogą być realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, transportem Sprzedającego, transportem firmy dokonującej usługi montażu a uzasadnionych przypadkach transportem Producenta.
Przed odebraniem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić w obecności kuriera (w przypadku przesyłki firmą kurierską), czy przesyłka, opakowanie i zawartość jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół reklamacyjny. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia przesyłki.
Jeśli produkt uległ uszkodzeniu podczas transportu, masz pełne prawo odmówienia przyjęcia dostawy. Jeśli tak zdecydujesz, spisz uszkodzenia na pokwitowaniu odbioru przesyłki.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, jeżeli takie po stronie powstaną,
Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia wpłynięcia.

Towar wadliwy lub uszkodzony w transporcie zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe ( np. z powodu wyczerpania zapasów ) Sklep według decyzji Klienta zwróci mu równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.